Bezorginfo

Wat kunt u verwachten van de Bakker Budget Store bezorgdienst?

 

Aflevering geschiedt, tegen betaling, door heel Nederland. De kosten voor bezorging vindt u terug op de bestelbevestiging. Verandert er echter toch iets, dan laten wij u dat uiteraard zo snel mogelijk per mail of telefoon weten.

 

De kosten voor bezorging gelden voor plaatsing op de begane grond. Indien de bezorging op een verdieping of een appartement zonder (geschikte) lift moet plaatsvinden, geldt er een ander tarief. U dient dit vooraf te melden, zodat wij daarmee rekening kunnen houden bij de berekening.

 

Het is ook mogelijk, wederom tegen betaling, de artikelen te laten monteren en plaatsen. Ook deze kosten worden vermeld op de bestelbevestiging. Het verpakkingsmateriaal wordt dan uiteraard door ons meegenomen.

 

Indien u een bestelling geplaatst heeft en u geeft aan dat u de artikelen wilt laten bezorgen, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om een afspraak te maken. Tevens melden wij u dan welk dagdeel wij bij u bezorgen. Als de artikelen niet voorradig zijn, melden wij u dat uiteraard ook direct. Wij laten u dan ook weten, als dat bij ons bekend is, hoe lang de levertijd is.

 

Onze bezorgdagen zijn van maandag tot en met vrijdag.  Vóór de bezorging worden de artikelen in ons bedrijf gecontroleerd, waarna wij ze vervolgens bij u afleveren. De bezorgers bellen u 15 tot 30 minuten van te voren. Wij verzoeken u dan ook in die periode telefonisch goed bereikbaar te zijn.

 

Mocht u nog niet alles betaald hebben, dan kunt u dat contant aan onze bezorgers meegeven. Pinnen is uiteraard ook mogelijk bij onze mensen.

 

Bezorgservice Bakker Budget Store